ΕΤΣΙ ΓΡΑΦΕΤΑΙ Η ΧΡΥΣΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΟΚ

Τετάρτη 30 Ιουλίου 2008

Αποθεώθηκε ο Γκαρσία στο αεροδρόμιο και υπέγραψε συμβόλαιο 2 ετών στον ΠΑΟΚ


Δονήσεις πολλών ρίχτερ τάραξαν χθες το μεσημέρι την περιοχή του κρατικού αερολιμένα Θεσσαλονίκης. Σχεδόν 800 οπαδοί του ΠΑΟΚ συγκεντρώθηκαν στο αεροδρόμιο και ετοίμασαν υποδοχή που αρμόζει σε έναν παίκτη όπως ο Πάμπλο Γκαρσία. Ο Ουρουγουανός ξαφνιασμένος προσπαθούσε να συνειδητοποιήσει το μεγαλείο των φιλάθλων της ομάδας στην οποία θ αγωνισθεί τα επόμενα δυο χρόνια. Το «κακό» - πόσο μας αρέσει – παιδί του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου το βράδυ υπέγραψε συμβόλαιο 2 ετών και όλοι με αγωνία περιμένουμε να δούμε την πρώτη του εμφάνιση με τη φανέλα του ΠΑΟΚ που μάλλον θα γίνει στο παιχνίδι με την Ουντινέζε την επόμενη Τετάρτη στην Τούμπα. Ο Γκαρσία φανερά έκπληκτος από την υποδοχή στο αεροδρόμιο πρόλαβε να πει ελάχιστα λόγια πριν οι οπαδοί του ΠΑΟΚ τον σηκώσουν στα χέρια για να τον μεταφέρουν στο αυτοκίνητο : «Η αλήθεια είναι ότι δεν γνωρίζω πάρα πολλά πράγματα για τον ΠΑΟΚ και το ελληνικό πρωτάθλημα. Γνωρίζω μόνο 4 ποδοσφαιριστές από την ομάδα. Εγώ από την πλευρά μου θα τα δώσω όλα για να πετύχει η ομάδα το καλύτερο. Δεν πιστεύω πως είμαι το μεγαλύτερο όνομα που ήρθε στην Ελλάδα. Ο κόσμος με γνωρίζει και εγώ θα προσπαθήσω να δώσω το μέγιστο των δυνατοτήτων μου για να βοηθήσω την ομάδα. Ήθελα πάρα πολύ να έρθω στον ΠΑΟΚ και να παίξω ποδόσφαιρο για τον κόσμο και την ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: